Retourbeleid

Terugbetaling

Voor de meeste artikelen geldt dat, in het onwaarschijnlijke geval dat uw product defect is, u het binnen 30 dagen na ontvangst naar ons kunt terugsturen voor terugbetaling of omruiling. Terugbetaling van retourkosten is hiervoor niet mogelijk.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als toen u het ontving. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Garantievoorwaarden en herroepingsrecht

De garantie voor iGuard™-schermbeschermers geldt alleen bij fabricagefouten en dekt geen schade die ontstaat doordat de klant zelf de telefoon laat vallen of verkeerd gebruikt. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om zorgvuldig met het apparaat om te gaan.

Het herroepingsrecht is alleen van toepassing als de verpakking onbeschadigd en in originele staat is. Als de verpakking is beschadigd of het product is gebruikt, kunnen we helaas geen retourzendingen accepteren. Als u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact op met onze klantenservice om het retourproces te starten.

Retourzendingen (indien van toepassing)

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een creditering toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode.

Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt gepubliceerd. Neem contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepubliceerd. Als u dit allemaal hebt gedaan en u hebt uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Omruilen (indien van toepassing)

Wij vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het artikel wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail via ons contactformulier.

Verzending

Wij zullen u per e-mail instructies geven over waar u uw artikel naartoe moet sturen voor retournering. U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling. Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw vervangen product bij u aankomt, variëren. Als u een artikel van meer dan 750 SEK retourneert, raden wij u aan een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij kunnen niet garanderen dat wij uw geretourneerde artikel ontvangen.